Iné

Na kúpalisko? Ale čoby veď v Períne majú bazén...síce malý, ale pomestili sme sa tam všetci.

Makovica vždy túžila ésť až na "najzápadnejší koniec východu" (teda východného bloku) a Laco sa rozhodol vybrať sa s ňou. Bonusom malo byť aj splnenie koruny západočeskej - mal, ale nebol, lebo se sa na 3. deň na to troška vykaľali a šli spoznávať iné krásy tohto kraja.

Naša túra, výlet:
9. Bozkávanie pod Čerešňou

Ráno o 8:50 Makovica čaká na Palackého, Už sa zdá, že bude jediná, keď sa v pomaly sa zmenšujúcich kruhoch približujú ďalší dvaja bikeri a nakoniec dorazí aj tretí. Vyrážame teda vo štvorici s tým, že na Furči priberieme ešte Miša, ktorý ide z Polianky.

V našej snahe vyraziť dosť skoro nám zabránila tetuška, ktorej sme mali za ubytovanie zaplatiť. Keď už sme si mysleli, že odídeme bez platenia, konečne sa objavila a splnili sme si svoju povinnosť slušných turistov - za službu zaplatiť...

Po večerných mimoňoch vstávame ako malé detičky o 7:30. Na raňajky vianočka s džemom, urobiť si desiatu a vyrážame na okruh Súľovskými skalami.

Naša túra, výlet:
Perínske rybníky-Abajvár

Tronisti sa vydali na Perínske rybníky, tak sa Makovica pridáva k nim - treba skontrolovať, či je rozhľadňa prístupná.

Tak sme si povedali, že je už načase, aby sme nechali rodičov doma a vybehli niekam sami...alebo teda skoro sami. Makovica bola v štvrtok na prieskum, tak sme šli naisto.

Ranný pohľad z okna ukazuje, že stromy až tak veľmi neohýba, tak by sa hodil ľadopád, kým ešte mrzne - najľahšie dostupná je Šikľavá skala. Pohodovo o 9:17 vláčikom vyrážam z Košíc.

Tak sme si deň počkali a aj sme sa dočkali - pravej Trojkráľovej zimy, aj pravých trojkráľových výhľadov a to všetko na troch krásnych kopcoch.